Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Corsetry. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Corsetry. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Memories of an Alternative/Fetish Muse Photo-shootings: Autumn – Fall (Golden Year)

Autumn – Fall (Golden Year)
Photographer: ChronosGR
Facebook
Modelmayhem


Στις 4 Οκτωβρίου του 2012 ολοκλήρωσα μια φωτογράφηση με τον Γιώργο Χ. (ChronosGR στο διαδίκτυο) στο χρυσό δωμάτιο του ξενοδοχείου του Πριάμου, το οποίο είχε να κάνει με την εποχή του φθινοπώρου, καθότι τα διακοσμητικά στοιχεία που χρησιμοποιήσαμε ήταν ξεραμένα φύλλα και πολλά φυτά χάλκινου χρώματος. 

 Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο εκείνον όσο και τους συνεργάτες μου που βοήθησαν και βοηθούν πάντα στις υλοποιήσεις των concept μου και διατηρούν το δημιουργικό “Zirconia Starfighter“ πνεύμα ζωντανό. Το Protagonista Fashion Store, την Έλενα Κοσμαΐδου για τα απίστευτα hair-pieces της και την έμπνευσή της, τα ξενοδοχεία Πρίαμος και όλους εσάς που με στηρίζετε (ξέρετε ποιοι είστε).


Κατά την πραγματοποίηση της φωτογράφησης είχα κατά νου το φθινόπωρο που έφτασε, για το τι θα έφερνε και τι θα άφηνε πίσω του. Το φθινόπωρο στην αγγλική είναι autumn και fall. Παραπέμπει έτσι στην πτώση των φύλλων. Ποιος θα μου το ΄λεγε πάντως, ότι λίγους μήνες μετά θα έχανα δυο εξαιρετικούς ανθρώπους που άφησαν τον μάταιο τούτον τόπο για κάποιον άλλο, ελπίζω καλύτερο. Και μιλάω για άτομα νεότατα (19 και 26 ετών), στο άνθος της ηλικίας τους, δημιουργικά, με αγάπη και όνειρα για τη ζωή και το μέλλον τους. Το αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι ότι, κατά μια τρομακτική πλειοψηφία  οι αγνοί και ευγενικοί τη καρδία άνθρωποι φεύγουν νωρίτερα από τους άδικους και τους ποταπούς. Φαινόμενο που έχει καταντήσει σύνηθες πλέον.


Όσο για τον 26χρονο φίλο μου, όση δουλειά κι αν έριξε από πιτσιρίκος, όσο κι αν έζησε ολομόναχος και όση σκληρότητα κι αν γνώρισε από τον κόσμο «της νύχτας», είχε πάρει τη ζωή στα χέρια του, ήταν 100% ανεξάρτητος και δεν έδωσε δικαιώματα ποτέ σε κανέναν να τον κακοχαρακτηρίσει ή να του προσάψει το παραμικρό. Λίγοι άνδρες  -και δη Έλληνες- έχουν το σθένος να απογαλακτιστούν από τόσο μικροί, να σέβονται την οικογένεια, τους φίλους τους και όλον τους τον περίγυρο και να τους διακατέχει τόση γενναιοδωρία, καλοσύνη και αλτρουϊσμός.

Όπως όλοι οι φίλοι του συμφωνήσαμε, χάσαμε έναν πολύτιμο φίλο, με μια τεράστια χρυσή καρδιά, η οποία στο τέλος τον πρόδωσε. Ομολογώ πως, σε δυσκολίες που πέρασα τον περασμένο χρόνο, μου στάθηκε πολύ σαν άνθρωπος, υπενθυμίζοντάς μου αρκετά συχνά ότι είμαι «made of gold», σε απόπειρές του να με συνεφέρει όταν κακοπερνούσα αλλά κυρίως, να μου υπενθυμίσει την ταυτότητά μου. Μακάρι να ήξερε κι ο ίδιος πόσο χρυσή ήταν η καρδιά του αλλά και ο ίδιος σαν οντότητα. Μακάρι να είχα βρει τον χρόνο να του το ξανα-έλεγα κι εγώ… Δυστυχώς τα απλά λόγια ποτέ δε θα αρκέσουν για να περιγράψουν έναν αξιοθαύμαστο κι αξιαγάπητο άνθρωπο.

Επειδή όπως προείπαμε, δεν συμβαίνουν για κάποιο λόγο αυτά, δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω περεταίρω εξηγήσεις στο θαύμα της ζωής και στο αναπόφευκτο φυσικό επακόλουθο του θανάτου. Σε πολλούς φαντάζει άδικο και, η ζωή μας είναι το πολυτιμότερο ίσως αγαθό. Όπως είχα δει και σε μια ταινία του Peter Jackson: «The Lovely Bones», τα πάντα μετρούν. Κι όπως έλεγε και η Holly στη Susie, όταν βρίσκονταν πλέον και οι δυο στην αντίπερα όχθη παρακολουθώντας την πορεία των ζώντων από κάπου αλλού:

«In the end, you will understand. Everyone dies».



Όποτε βρείτε χρόνο, όσοι δεν την έχετε δει, είναι ταινία του 2009 και, σας τη συνιστώ ανεπιφύλαχτα. Δεν δύναμαι να κάνω τίποτα άλλο από το να διατηρήσω μέσα μου την μνήμη των σπουδαίων αυτών φίλων μου που, αν δεν αναφέρω τα ονόματά τους εδώ αυτήν την στιγμή, είναι γιατί τους εκτίμησα και αγάπησα πραγματικά αλλά, δεν γνωρίζω αν θα είχαν και την επιθυμία να αναφερθούν στην στήλη μου. Όσοι με γνωρίζετε προσωπικά και κινούμαστε στους ίδιους κύκλους πάνω-κάτω θα καταλάβατε άλλωστε σε ποιους αναφέρομαι. Τους αφιερώνω λοιπόν αυτήν τη φωτογράφηση που, μου θυμίζει τις καρδιές τους λόγω «χρώματος» και, εύχομαι να έχουν καλό ταξίδι, προς έναν καλύτερο τόπο.

Web: www.zirconia-starfighter.com
E-mail: info@zirconia-starfighter.com
Myspace: www.myspace.com/tanyatreed
Modelmayhem: www.modelmayhem.com/Zirconia
Youtube: www.youtube.com/tanyatreed
Twitter: www.twitter.com/Zirconia_Star
Tumblr: www.zirconiastarfighter.tumblr.com
Google+: https://plus.google.com/110315562898020144861/posts?hl=el

Δείτε την συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει η Zirconia. Source: “Memories of an Alternative/Fetish Muse” (Socialistas.gr)
 

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Zirconia Starfighter - The Blue Room

The Blue Room


I always enjoy photo-shootings with John Tsilidis who I usually call "virtual father'. My biologicαl father is a very well known person in the journalistic field and my virtual one a very talented photographer. Both famous on what they love to to. And I am proud of foth of them. They both inspire me in a different way to become better.




We materialized three amazing concepts at Priamos hotel at my favourite room, the Blue Room. During the first one, I chose a corset and a ballet tutu skirt from XPleasure Erotic Stores, Bordello shoes by Protagonista and stockings from my own wardrobe.



All make-up art was made by me and, my hair by the amazing Elena BebeBlack (aka: Elena Kosmaidou). Elena is amazing in creating wigs, we design them both, she works on them and gives them their final image.





The last two pics are from the second outfit we photographed. We had the idea to use a pinup -kinda burlesque line- of a turquoise wig. All made by Elena again. I was deeply influenced by this greek electro song


We added some light blue stars as ornaments and the result was cute. The clothes selection here was mine, MUA as well and all clothes (corsetry, stockings, tutu skirt) from my wardobe. 




The whole shooting took place at the 18th of April '12. For the third concept we kept only the lingerie and the stockings as we wanted it to be a little bit sexier. Enjoy the pics and have a wonderful August my friends!